Werkbezoek aan 't Huis

thuismeppel-logo.pngzondag 19 december 2021 08:10

Zaterdag 11 december 2021 heeft de fractie van de ChristenUnie een werkbezoek gebracht aan ’t Huis aan het Zuideinde in Meppel.

In het kader van de campagne voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen heeft de fractie van de ChristenUnie op zaterdag 11 december 2021 een werkbezoek gebracht aan ’t Huis aan het Zuideinde in Meppel. We hebben gesproken met Willemijn van Schilfgaarde en Dik Zantingh van Stichting ’t Huis over hun drijfveren en ambities.

’Onze ambitie is het realiseren van een thuis voor iedereen die wil bijdragen aan een gezonde leefstijl, duurzaam leven en zingeving. Stichting ’t Huis biedt letterlijk en figuurlijk ruimte aan initiatieven die bijdragen aan een gezonde leefstijl, duurzaam leven en zingeving. Ruimte voor vergaderen, workshops, lezingen, coaching en flexwerken, kleinschalige fitness, yoga, leefstijlcoaching, een winkel met tweedehands boeken, kopieer- en printservice en veel meer. Wij willen lokaal laten zien hoe het anders kan en daarmee ervaring opdoen van wat wel en niet werkt, aldus Willemijn en Dik.

Een waardevol instelling die laat zien dat doen vanuit denken als een olievlek kan werken.

Werkbezoek 't Huis Zuideinde I

Reacties op 'Werkbezoek aan 't Huis'