Politieke avond met Tweede Kamerlid, Gedeputeerde en statenleden

Afbeelding1donderdag 26 maart 2009 14:40

Gemeenteraadsfractie van de ChristenUnie ontvangt Ernst Cramer, Henk Baas en de statenleden van de ChristenUnie in Meppel

Volgende week woensdag, 1 april, komen de provinciale volksvertegenwoordigers en bestuurder Henk Baas van de ChristenUnie naar Meppel voor een werkbezoek. 's Middags vindt een bedrijfsbezoek plaats aan Agrifirm, één van de grootste werkgevers van de gemeente Meppel. Tijdens dat bezoek wordt onder meer intensief kennis genomen van de belangrijkste knelpunten in de bereikbaarheid van Meppel.

's Avonds vanaf 20.00uur is er een politieke avond voor alle Meppelers in Zaal Nijmeijer. Ook Ernst Cramer, Tweede Kamerlid met Verkeer en Vervoer in portefeuille, zal van de partij zijn. Hij zal ingaan op de actuele discussie over de Intercitystatus van station Meppel.

Tijdens deze bijeenkomst staan ook de volgende onderwerpen centraal:

• de bereikbaarheid van Meppel
  • werkgelegenheid, economische crisis en rol van de provincie
  • ontwikkelingsplannen van Meppel en aandacht voor duurzaamheid (Nieuwveense landen, evenementenhal, bleekerseiland, parkeerbeleid)

Tijdens de politieke avond is er verder gelegenheid om met de provinciale vertegenwoordigers en de raadsleden Roel Veerman en Gert Stam van gedachten te wisselen over diverse actuele onderwerpen. Het belooft een boeiende avond te worden en de inwoners van Meppel worden van harte uitgenodigd om deze avond bij te wonen.

Henk Baas                                Roel Veerman                          Ernst Cramer

Reacties op 'Politieke avond met Tweede Kamerlid, Gedeputeerde en statenleden'