Presentatie coalitieakkoord Meppel

presentatie akkoordzaterdag 03 mei 2014 20:01

Zaterdag 3 mei om 14.00 uur wordt in Stadscafé Oasis, Kerkplein 16 Meppel, het coalitieakkoord van VVD, PvdA, CDA en ChristenUnie gepresenteerd.

Na een verkenningsfase hebben de vier partijen ook de overige fracties in de gemeenteraad uitgenodigd input te leveren voor een programma voor 2014-2018.

De afgelopen weken hebben VVD, PvdA, CDA en ChristenUnie een akkoord uitgewerkt. De fracties van de coalitiepartijen hebben het resultaat van de onderhandelingen goedgekeurd. VVD, PvdA, CDA en ChristenUnie zullen hun coalitieakkoord nu aanbieden aan de gemeenteraad.

Tijdens de presentatie en toelichting in Oasis zijn namens de coalitie aanwezig Roelof Pieter Koning, beoogd wethouder VVD, Frank Perquin, fractievoorzitter VVD, Koos de Vos, beoogd wethouder PvdA, Freek Schipper, fractievoorzitter PvdA, Henk ten Hulscher, beoogd wethouder CDA, Sandra Wolvekamp-Bloemert, fractievoorzitter CDA, Gert Stam, beoogd wethouder ChristenUnie en Bert Kunnen, fractievoorzitter ChristenUnie.

Naar verwachting staat de installatie van de wethouders op de agenda van de Raad van donderdag 8 mei. De bespreking van en de discussie over het coalitieakkoord volgt in de vergadering van de Raad van dinsdag 20 mei.

Reacties op 'Presentatie coalitieakkoord Meppel'