ChristenUnie stelt kandidatenlijst vast

Eerste 3 ChristenUnie Meppel.jpgmaandag 15 november 2021 17:53

Zaterdagmorgen 13 november hield de ChristenUnie Meppel een algemene ledenvergadering waarin de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma werden vastgesteld. Ook waren er bijdragen van M20 voorzitter Henrico ten Brink en klimaatburgemeester Petra van den Dolder.

De ChristenUnie gaat de verkiezingen in met op de plaatsen 1 en 2 de huidige raadsleden Gert Stam en Ina Booij. Op de derde plaats staat Jacobien Tamminga en op nummer 4 duo raadslid Hennie Visscher. De vijfde plaats wordt ingenomen door oud profbasketballer Rein van der Kamp en op 6 staat Jelly Koot, die o.a. vrijwilliger is in de Wereldwinkel. De hele lijst is hier te vinden.

Tijdens de ledenvergadering vertelde de heer Henrico ten Brink als voorzitter van de M20 welke kansen de M20 ziet om Meppel meer kwaliteit te geven.

Petra van den Dolder, een van de beide klimaatburgemeesters, liet op een indrukwekkende manier zien wat iedereen zelf kan doen aan duurzaamheid. De ledenvergadering werd afgesloten met een gezamenlijke lunch.

Voor meer informatie: Gert Stam 06-26357567

Eerste 3 ChristenUnie Meppel

Op bovenstaande foto staan v.l.n.r. Gert Stam, Ina Booij en Jacobien Tamminga. Tezamen met Hennie Visscher (was bij de foto helaas verhinderd) vormen ze het politieke gezicht van de fractie van de ChristenUnie in Meppel.