De vogeltjesmarkt en Meppel

meppelvogeltjesmarktdinsdag 13 oktober 2009 17:55

Afgelopen zaterdag was de vogeltjesmarkt weer in Meppel. Ik woon dicht bij de stad en al gauw kun je dan merken dat de vogeltjesmarkt er is. Niet alleen aan het vrolijke getjilp als je langs de markthallen komt, maar ook het grote aantallen bezoekers.

Die bezoekers zijn vaak te herkennen aan een kistje met een handvat. Leuk om te zien.

Maar ja, waarschijnlijk was het de laatste keer. Het college en de coalitiefracties lijken zich daar niet zo druk om te maken. Het besluit om geen evenementenhal te bouwen is genomen en dat is het dan. Aan de andere kant maken ze zich enorm druk om de Meppelpromotie en halen allerlei dingen daarvoor uit.

De vogeltjesmarkt, dat is Meppelpromotie. Er is weliswaar geen ooievaar te zien, maar de vogels zorgen voor herkenbaarheid, voor bezoek en levendigheid. Laat de kans voor een goede meppelpromotie niet verloren gaan en zoek naar een goede voorziening voor de vogeltjesmarkt in Meppel, zodat de ooievaar nog jaren de vogels en hun eigenaren kan begroeten.

Reacties op 'De vogeltjesmarkt en Meppel'