Op bezoek in de Haveltermade

DSCF1756maandag 29 november 2010 23:32

De fractie van de ChristenUnie Meppel is in de Haveltermade op bezoek geweest. We hebben gesproken met de commissie vanuit de bewoners, gemeente en Woningstichting, die overlegt wat er aan de Haveltermade gedaan kan worden om er nog een mooiere wijk van te maken dan die nu al is. Want dat kun je wel zeggen!

Er is de afgelopen tijd veel gedaan aan de Haveltermade. Niet alleen zijn er huizen gesloopt en zijn er mooie nieuwe huizen voor in de plaats gekomen, ook wordt er iets gedaan aan speeltoestellen en wordt er verder gesignaleerd wat er beter kan.

We zijn samen met hen en ook met de wijkwethouder op de fiets gestapt om de wijk te bekijken. We hadden ook buurtbewoners uitgenodigd en een enkeling gaf daaraan gehoor. We zijn naar de verbeterde woningen aan de Van Hallstraat geweest, we hebben het Scholeneiland bekeken (inclusief de bruggetjes!) en we hebben het Aldiplein bekeken. Daar is een wens om er wat meer groen te hebben en dat kan vrij snel gebeuren. Naar de mening van onze fractie kan dat nog wat sneller als er ook een wijkbudget is. Tot slot hebben we nog even nagepraat in De Poele. Het was een geslaagd werkbezoek!

Reacties op 'Op bezoek in de Haveltermade'