Informeel vrijwilligersgala

Lege foyer in Ogterop.JPGzaterdag 26 december 2020 10:42

Een lege foyer en stoelen in Ogterop in Meppel. Het jaarlijkse door de ChristenUnie georganiseerde vrijwilligersgala kon dit jaar niet doorgaan. Reden om op een alternatieve wijze bij dit gala stil te staan.

De afgelopen jaren heeft de ChristenUnie Meppel jaarlijks het Vrijwilligersgala georganiseerd, waarbij vrijwilligers genomineerd konden worden die veel hebben betekend voor Meppel. De ChristenUnie draagt vrijwilligers een warm hart toe en vindt dat zij extra aandacht verdienen.

Dit jaar kon het Vrijwilligersgala helaas niet plaatsvinden zoals voorgaande jaren. We wilden de genomineerden echter toch bedanken voor hun inzet en zijn daarom bij hen (toen dat nog mocht) aan de deur geweest. Door leden van de fractie werd hen een bloemetje overhandigd alsmede dank uitgesproken voor hun vrijwilligerswerk.

Het gaat om mevrouw Lems en haar inzet voor de vrouwenbeweging "Passage Vrouwen' en mevrouw Van Gijssel-Wever voor 'Schuldhulpmaatje'. DV hopen we jullie volgend jaar alsnog in het zonnetje te zetten op het Vrijwilligersgala 2021.

Mevrouw Lems.jpg                        Mevrouw Van Gijsel.jpg

De derde genomineerde, de Voedselbank, konden we vanwege de RIVM maatregelen zelfs op deze alternatieve wijze niet in het zonnetje zetten. DV zullen ook zij daarom op het Vrijwilligersgala 2021 worden bedankt voor hun inzet in deze barre tijden.

Voor het vrijwilligersgala in november 2021 kunt u mensen opgeven die naar uw mening in het zonnetje gezet zouden moeten worden. Daarvoor kunt u gebruik maken van het emailadres vrijwilligersgala.christenunie@gmail.com.