ChristenUnie waardeert vrijwilligers Meppel op verkiezingsbijeenkomst

Ogteropwoensdag 07 maart 2018 09:51

Op dinsdag 13 maart organiseert de ChristenUnie in de foyer van Ogterop een bijeenkomst, waarbij diverse vrijwilligers waardering krijgen voor hun inzet voor de samenleving in Meppel. Onder het motto ‘Waardevol’ zullen inwoners, die actief zijn voor diverse organisaties, iets vertellen over hun ervaringen.

Ook komen de beide raadsleden Ina Booij en Bert Kunnen terugblikken op hun ervaringen met de coalitie. Gert Stam legt accenten voor de komende raadsperiode. ‘Uiteraard gaan we op deze avond vertellen wat we in de afgelopen jaren politiek hebben gedaan’, ligt Ina Booij toe. ‘Maar we willen vooral door middel van een doorsnede van Meppel, het optreden van al die vrijwilligers, die Meppel mooier maken, waarderen’. Gert Stam vult aan: ‘Ons verkiezingsprogramma heeft niet voor niets als motto ‘Waardevol’ meegekregen. Ieder mens is voor ons waardevol, of je je nu breed inzet voor de samenleving of dat je bijdrage door beperkingen anders is’.
Aan de bijeenkomst werken ondermeer mee Joke Massalt, Mantelzorgplatform, Theo en Annie van Dieren van Pleegzorg, Lucas Bijker van voetbalvereniging SVN, Karin Weener van Vluchteling en Integratie, Roelof Prij, Wereldwinkel, Alinda Hekman, ondernemer bi-stad LEEF, Mary de Wit van Permacultuur Haveltermade, Aisha en Abid Mouch van de Marokkaanse supermarkt en medewerkers van de Kleding- en speelgoedbeurs.
De avond begint om 19.45 uur in de foyer van Schouwburg Ogterop.

Reacties op 'ChristenUnie waardeert vrijwilligers Meppel op verkiezingsbijeenkomst'