Folder ChristUnie Meppel ook in het Arabisch

woensdag 08 februari 2006 22:51

Folder ChristenUnie Meppel ook in het Arabisch

Meppel – De ChristenUnie is – evenals de andere partijen die aan de gemeenteraadsverkiezingen in Meppel meedoen – uitgenodigd geweest om voor een groep van Marokkaanse Vrouwen het belang van gemeenteraadsverkiezingen en de standpunten van de partij onder de aandacht te brengen. Lijsttrekker Roel Veerman heeft samen met Joke van Berkum en Ina Booij (nrs. 3 en 5 op de lijst van de ChristenUnie) uitgelegd wat christelijk-sociale politiek in de praktijk inhoudt. Zij lieten dat vergezeld gaan van foldermateriaal in het Arabisch. Het leek de ChristenUnie goed om de vrouwen in een voor hen vertrouwde taal de folder mee te geven. Het werd door hen zeer op prijs gesteld. Andere partijen die op dat moment aanwezig waren overwegen nu ook om hun folder in het Arabisch uit te geven.

De folder van de ChristenUnie in het Arabisch is te downloaden op de site van de ChristenUnie: www.meppel.christenunie.nl. Daar is de folder in het Nederlands ook te downloaden en ook het verkiezingsprogramma en een samenvatting daarvan.

Reacties op 'Folder ChristUnie Meppel ook in het Arabisch'