Folderen in Meppel

bakkie_koffiemaandag 27 februari 2006 19:49

Een duo-raadslid in verkiezingstijd
In de verkiezingstijd doen willen we extra promotie om onze partij onder de aandacht van de kiezers te brengen.

In de verkiezingstijd doen willen we extra promotie  om onze partij onder de aandacht van de kiezers te brengen.

Wat hebben we ondermeer gedaan?
Mee naar het verkiezingsdebat in Nijeveen waar Roel een hele goede vertegenwoordiger bleek te zijn. Dat bleek o.a. uit de complimenten van enkele andere raadsleden en van de griffier dat hij er in het debat met kop en schouders boven uitstak We kregen een tafel om ons promotiemateriaal op te laten zien, en er hing natuurlijk een grote poster aan de muur.

We hebben al inmiddels gefolderd in Nijeveen en in de stad.
De ervaringen waren positief. We vroegen aan een meneer of hij een folder wilde hebben, dat wilde hij niet, maar vroeg wel van welke partij we waren . Toen ik zei”ChristenUnie” riep hij heel hard “Wicher Noppers!!”Of die goeie man ook bekend is in de stad.

De zakjes met Max Havelaar koffie werden wel gewaardeerd, ook konden we nog een paar Arabishe folders weggeven. Veel jongelui van kerken waarin wij aanhang hebben, kregen een persoonlijke brief met pen en folder. En de oproep om op onze partij te stemmen.Nog een drukke week en dan is het zover.
Laten we het belangrijkste: het gebed vooral niet vergeten.

Reacties op 'Folderen in Meppel'