Stem 2 maart op de ChristenUnie!!

maandag 28 februari 2011 20:23

Overmorgen is het zo ver, dan is het 2 maart. Je ziet en hoort op de televisie, in de kranten en zelfs op straat politici rondlopen en vertellen dat de verkiezingen erg belangrijk zijn. Dat is ook zo! Moeten we nu een robbertje vechten of het goed is dat landelijke politici zich met de verkiezingen bezig houden?

Ik denk het niet. Alle verkiezingen zijn belangrijke verkiezingen. Ik sta met plezier te folderen in de stad voor de provinciale en landelijke verkiezingen, omdat de ChristenUnie een goede partij is, die in alle bestuurslagen goed werk kan doen. Plaatselijk, provinciaal, in de Eerste Kamer, in de Tweede Kamer en in het europees parlement.

Laat geen stem verloren gaan! De afgelopen gemeenteraadsverkiezingen leverde zetelverlies op bij de ChristenUnie. Achteraf hoorden we van mensen uit onze achterban die het vergeten waren of geen machtiging hadden ingevuld of de stempas kwijt waren en geen moeite deden met identiteitsbewijs naar het stembureau te gaan. Dat heeft ons de tweede zetel gekost. Dat is toch niet nodig? En het is echt heel belangrijk dat het werk van de ChristenUnie met zo veel mogelijk mensen gedaan wordt. Nu hebben we dus de kans om ze in de provincie en in de Eerste Kamer te stemmen.

Stem op 2 maart op de ChristenUnie. Niet vergeten!

Reacties op 'Stem 2 maart op de ChristenUnie!!'